Arkiv for 7. august 2010

on the road again

så er efterårssæsonen skudt igang, og jeg har været en tur ude på det tyske autobahns igen.

Denne gang var det Kassel/Berleburg, ja faktisk boede jeg i Baunatal på et superlækkert hotel, ganske tæt på byen, bare lige rundt om hotellet, så var man inde i centrum.

Var en tur i Berleburg og fik en rundtur på slottet, og var så heldig at se prinsesse Natalie og hendes lille søn – som iøvrigt skal hedde Konstantin… det var der måske ikke mange der allerede vidste 🙂

Var desuden også i Kassel og besøgte den store Herkulesfigur i Wilhelmshöheparken, Herkules kan faktisk ses fra motorvejen… så kig efter næste gang I kommer den vej.

Men det blev også tid til at komme rundt i de mange bindingsværksbyer, bl.a. Hannoversches Münden, Alsfeld og sluttede af i barokbyen Fulda.

Det var en lille men god gruppe jeg havde med, så nu er jeg lige hjemme og skifte tøj i kufferten før turen snart går til Harzen og Braunlage.

Håber snart at kunne få tid at ‘smide’ lidt billeder på fra mine ture, men der er ikke meget tid til at ordne det, når jeg er hjemme


august 2010
M T O T F L S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Top Clicks

  • Ingen

Blog Stats

  • 69.202 hits